Бетвинер (Betwinner)

BETWINNER →BETWINNER →

⭐ Опште информације о кладионици Бетвинер

Кладионица Бетвинер има више од 10 година искуства у раду са кладионичарима. Компанија је почела да прима кориснике преко фиксних канцеларија у Европи још 2007. године. Међутим, након брзог развоја интернет коцкања, кладионица је одлучила да свој фокус пребаци на пружање онлајн услуга. У 2018, Бетвинер је добио лиценцу од регистратора Курасаа и активно промовише свој сајт у свим регионима света. Компанија користи занимљиву маркетиншку стратегију која укључује оглашавање бренда од стране познатих спортиста. Тако је Бетвинер амбасадор у Латинској Америци фудбалска легенда Роберто Карлос. Према подацима Бетвинер-а, услуге компаније користи преко пола милиона корисника из целог света. Ово указује на велико поверење у кладионицу и интересовање играча за клађење. Која је тајна успеха фирме? Кључни параметри се могу сматрати погодном веб локацијом, висококвалитетном подршком, великим избором опклада и игара за свачији укус. О овим другим предностима и слабостима кладионице биће речи у нашем данашњем прегледу.

🎯 Лиценца Бетвинер сајта

Пошто је Бетвинер у потпуности прешао на пружање услуга онлајн, компанија нема стационарне канцеларије. Дакле, кладионица поседује само једну лиценцу која обезбеђује рад сајта betwinner.com. Компанија је сертификована од стране Antillephone N.V., која се налази у јурисдикцији Курасао. Кладионици је издата лиценца 8048/ЈАЗ, која вам омогућава да примате играче на мрежи.

Под лиценцом, Бетвинер прихвата опкладе на спортске и неспортске догађаје, обезбеђује рад казина, слотова и друге коцкарске забаве. Поред тога, компанија мора да испуни услове за учесталост и величину добитака. У случају прекршаја или притужби играча, матичар може одузети лиценцу кладионичара.

Поседовање иностране (офшор) лиценце омогућава кладионици да опслужује кориснике из различитих земаља. Међутим, не прихватају све државе ову лиценцу и Бетвинер сајт може бити блокиран. Да бисте решили овај проблем, можете користити огледала портала или променити IP адресу коришћењем VPN услуга.

⏺️ Портал и мобилна апликација од Бетвинер-а

Корисници који први пут посете Бетвинер веб локацију могу пронаћи неке сличности у његовом дизајну са порталом још једне познате онлајн кладионице – 1xBet. Чињеница је да је исти веб студио ангажован на изради сајта ове две компаније. Због тога имају сличну структуру и функционалност. Међутим, након детаљнијег прегледа, приметићете да главна страница Бетвинер веб странице има две колоне уместо три. Поред тога, портал се учитава много брже. Добра оптимизација кода је допринела томе. Остали догађаји и игре су такође доступни на сајту.

Веб страница кладионице има две верзије:

• Верзија са пуним функцијама пружа корисницима све могућности за управљање личним профилом, трансфере, клађење на спортске, неспортске догађаје и коцкање.
  • Мобилна верзија има поједностављен дизајн који је оптимизован за мале величине екрана. Коцкарске игре су такође доступне корисницима, али је њихов број ограничен.

Корисници који портал најчешће посећују преко телефона или таблета могу да инсталирају мобилну апликацију. Програм можете преузети са Бетвинер веб странице (за Android кориснике) или отићи у Apple Store и инсталирати га на iOS уређаје. Програм се стално ажурира, захваљујући чему су играчима доступне нове функције. Тренутно преко апликације можете допунити и повући новац, вршити спортске и неспортске клађења, укључујући и догађаје уживо. Такође, играчи имају прилику да гледају утакмице онлајн. Али, свако коцкање није доступно. Због тога ће апликација бити незанимљива за покер лобелију, рулет, слотове и друге игре.

BETWINNER →BETWINNER →

▶️ Регистрација налога код Бетвинер-а

Процедура регистрације играча на Бетвинер веб страници је врло једноставна. Почетници могу да изаберу један од четири начина да креирају кориснички налог:

• Регистрација „У једном клику“. Играч бира валуту и ​​земљу, кладионица прави профил, пружајући му логин и лозинку.
  • Регистрација путем е-маила. Корисник попуњава образац са кључним подацима о себи. Верификација налога се врши путем е-поште.
  • Регистрација путем броја телефона. Играч такође одређује земљу и валуту налога, оштећујући процес креирања налога путем СМС-а.
  • Регистрација преко друштвених мрежа или месинџера. Играч креира свој налог преко налога у VK, Одноклассниках, Јандекс, Mail.ru, Телеграм.

Након уласка у кориснички налог, играч треба да унесе недостајуће податке о себи. Овај корак се може урадити касније. Међутим, без провере профила (поређење података унетих са послате копије пасоша), корисник неће моћи да победи на промоцији нити да подигне свој новац са сајта.

Предности и недостаци
  • Модеран дизајн веб странице са много функција
  • Више од 1000 спортских догађаја дневно
  • Велики избор акција
  • Много опција плаћања
  • Сајт је блокиран у великом броју земаља
  • Додатна верификација свих уплата
  • Нема приземних канцеларија

🎁 Бонуси и промоције од кладионице Бетвинер

Играчи који воле разне промоције кладионице сигурно ће ценити Бетвинер понуду. Одељак „ПРОМО“ садржи неколико десетина различитих понуда како за спортске догађаје тако и за коцкање. Додатно су груписани у категорије, што знатно олакшава играчима упознавање са понудом кладионице.

Нови корисници често питају о бонусу за регистрацију. Кладионица Бетвинер нуди играчима да уложе новац и добију 100% на свој бонус рачун. Ако корисник не користи промотивни код партнера, износ награде је 100 УСД*. Ако се код примени у фази регистрације, износ бонуса се може повећати до $130*. Ми смо партнери Бетвинер-а и нудимо коришћење нашег промотивног кода за повећање бонуса за регистрацију.

Поред награде добродошлице, играче чекају и друге промоције. Пошто их има много, издвојићемо само неке од предлога:

• „Срећан дан“ Могућност добијања 500 промо поена у дневним спортским цртежима.
  • „Бонус за серију неуспешних опклада.“ Надокнада средстава за серију од 20 изгубљених опклада.
  • „100% бонуса за допуну у четвртак.“ Прилика да добијете додатних $100* на свој бонус рачун.
  • „Рођендански бонус“ Промо код за бесплатну опкладу на рођендан корисника.

* Или еквивалент овог износа у националној валути земље.

🎳 Бетвинер спортско клађење и коцкање

Бетвиннер кладионица је припремила широку понуду опклада и игара за кориснике. По броју и разноврсности догађаја, компанија се може класификовати као лидер на тржишту. Играчи имају прилику да се кладе на више од хиљаду мечева дневно, а број утакмица и неспортских догађаја прелази неколико стотина.

Како би корисницима олакшали приступ понуди, све опкладе и игре су подељене у одређене одељке којима се може приступити преко менија. Љубитељи спорта могу да посете странице Линије и Уживо. Ево најпопуларнијих мечева из различитих лига. Кладионица нуди догађаје у преко 40 спортова, укључујући крикет, сноокер и трке паса. Играчи имају прилику да бирају између више десетина различитих врста опклада, од појединачних до вишеструких опклада. Квоте за све догађаје су просечне за тржиште, а за неке су веће од конкурената. Корисници Бетвинер-а могу да постављају опкладе пре меча и уживо. Поред тога, неке од утакмица у одељку „Уживо“ могу се погледати на мрежи.

Рулет, бакара и друге класичне игре доступне су на страници Казина. Слотови се налазе у одељку „Победи игре“. Поред тога, корисницима су доступне ТВ игрице, бинго и покер, који су представљени у истоименим одељцима на веб страници кладионице. Игре су подржане од стране најпопуларнијих произвођача софтвера, што указује да понуђена забава испуњава највише стандарде у коцкању.

BETWINNER →BETWINNER →

💵 Начини за допуну депозита и повлачење добитака са Бетвинер-а

За многе кориснике важно је да кладионица подржава различите начине плаћања. Ово им омогућава да изаберу најбољу услугу (у смислу погодности и провизија) за допуну депозита или пренос добитака на лични рачун.Бетвиннер ће задовољити потребе свих корисника. Компанија заједно нуди више од 150 опција плаћања, укључујући међународне услуге и локалне инструменте плаћања.

Бетвинер играчи могу да искористе предности:

• Трансфери путем картица, као што су Visa, MasterCard.
  • Sepa банковни трансфери итд.
  • Системи плаћања Neteller, ecoPayz итд.
  • Електронски новчаници, на пример, B-Pay, Epay, Qiwi.
  • Платни терминали 24 AllTime, e-Pay, итд.
  • Допуна новца у партнерским кладионицама.
  • Криптовалута, укључујући Bitcoin, Monero, Litecoin.
  • Препаид картице PaySafeCard, AstroPay Card и друге.

Детаљне информације о свим начинима плаћања можете пронаћи у одељку „Плаћања“.

☑️ Подршка за играче на Бетвинер веб локацији

Ако корисници имају било каквих питања или проблема, могу се обратити служби подршке која ради 24 сата дневно. Бетвинер оператери одмах пружају одговоре на неколико десетина језика. Можете контактирати подршку путем броја дежурне линије и е-поште. Број и пошту можете пронаћи у одељку „Контакти“. Доступан је и онлајн ћаскање, које се налази у доњем десном углу странице.

Време одговора зависи од изабраног канала. Максимално време чекања је један дан, у случају контакта путем е-поште.

📜 У закључку о Бетвинер-у

Бетвинер кладионица је, пре него што је почела да ради на тржишту онлајн коцкања, пружала своје услуге преко мреже стационарних објеката у европским земљама. Ово искуство је помогло компанији да заузме прави приступ креирању веб услуга за своје клијенте. Стога није изненађујуће што је кладионица за кратко време успела да постане истакнути играч на Интернету. Његове услуге користе хиљаде кладионичара широм света.

У прегледу смо укратко говорили о свим карактеристикама Бетвинер-а и кладионичарске платформе. Види се да су предности компаније функционалан сајт, занимљива понуда, велики избор промоција и начина плаћања. Ако говоримо о недостацима, то је блокирање сајта од стране интернет провајдера у бројним државама, недостатак земаљских канцеларија и стриктно финансијско праћење. Међутим, упркос слабостима, кладионица је вредна пажње, како за почетнике тако и за професионалне кладионичаре.

BETWINNER →BETWINNER →

🔽 Често постављана питања о кладионици Бетвинер-у:

✅ Коју лиценцу користи Бетвинер (BetWinner) кладионица?

Бетвинер кладионица је лиценцирана у јурисдикцији Kurasao. Компанија користи документ о одобрењу 8048/ЈАЗ од Antillephone N.V. Захваљујући овој лиценци, сви онлајн сервиси кладионице могу да опслужују кориснике прихватањем опклада на спортске, неспортске догађаје и игре.

💵 Који бонус за регистрацију могу очекивати Бетвинер играчи?

Новонастали корисници Бетвинер кладионице могу добити добар почетни бонус. Да бисте то урадили, зарадите на првом депозиту. Одмах након тога биће додељена награда у износу од 100% износа допуне. Предлажемо да се максимални износ бонуса ($100) повећа за 30%. Да бисте то урадили, у опису је дат промотивни код, који се мора унети приликом креирања налога.

📱 Где могу да преузмем Бетвинер мобилну апликацију?

Веб страница кладионице има страницу „Апликација за паметне телефоне“ (можете да одете на њу кроз горњи мени). Постоје детаљне информације о инсталирању апликације на Android и iOS. Истовремено, инсталациону датотеку за Android можете преузети само са Бетвиннер веб локације. Што се тиче иОС апликације, она је доступна на званичном тржишту (Аппле Сторе). Не постоје други извори за преузимање програма.

💳 Које начине плаћања подржава Бетвинер?

Према информацијама из кладионице, корисницима је доступно укупно 150+ начина плаћања. Кладионица подржава картице међународних и националних платних система, електронске новчанике, платне системе, криптовалуте, банковне трансфере, готовинска плаћања, припејд картице итд. Још једна предност Бетвинер-а је што компанија не наплаћује провизију за све трансфере, за разлику од платних услуга. Стога вам препоручујемо да се упознате са њима и њиховим стопама на веб страници кладионице.

Betwinner FR Betwinner AR Betwinner RU Betwinner GR Betwinner AL Betwinner AM Betwinner AZ Betwinner BY Betwinner KZ Betwinner MK Betwinner MN Betwinner UA